Zweden, 14 juli

14 juli 2014 - Örnsköldsvik, Zweden

Wat een lekkere rustige camping! We stonden bijna helemaal alleen op een groot veld met een paar berkjes. Gisteravond heerlijk gedouched. Tot nu toe alleen maar fijn sanitair gehad.

Vanmorgen om 10.00 op weg. Fijne snelweg nu, dus schiet lekker op. Doorgereden naar Umea en daar koffie en poos door het centrum gelopen, was leuk! Klein stadsstrand midden tussen de winkels. Daar vlakbij pro Palestijnen demonstratie met veel publiek.

Rond 14.30 verder naar Örnsköldsvik. Onderweg getankt en eieren met spek gebakken in ons keukentje.

Verderop boodschappen bij Willy's. Voorbij Örnsköldsvik camping aan de Botnische Golf uitgezocht, maar het weer was inmiddels omgeslagen, bewolkt en veel wind, dus niet het water in helaas. In de keuken curry gemaakt en opgegeten met het nieuws op de TV.

Morgen naar Sundsvall (o.a. groot shoppingcentre) en dan richting Uppsala.

1. Nina:
    14 juli 2014
    Helahola! Wordt er nou eindelijk in het keukentje gekookt? Goed bezig! Staat LJ met zn heaumeaukop daarbij int dakraampje? Of was jij het bokje? Volgens mij is eindelijk dat mooie weertje van jullie onze kant op komen waaien. Het werd tijd! Mogen jullie morgen schuilen in die Zweedse mall :p
    Slaap lekker schurkjes!
  2. Yvonne:
    14 juli 2014
    Haha, keukentje onderweg is echt top, maar de keukens op de campings zijn zo prettig, op deze zelfs een vaatwasser, beetje overdreven wel.
    Blijft hier ook mooi voorlopig, rond de 23 graden in zuid en midden Zweden, maar t kan hier snel wisselen. Hoorde van Maria dat het komend weekend tropisch warm gaat worden bij jullie, lekker varen!
    Wil je geen achterlijke verhalen meer schrijven onder andermans naam? Lekker stel zijn jullie hoor! XXX
  3. Maria:
    14 juli 2014
    All blame on Tim! Die begon over diarree! Maar wat fijn, lekker eieren met spek! En YEAH Willy's!! Die heeft super veel mexiaanse tsjak! Veel plezier morgen aapjes! Xxx